Treceți la conținutul principal

Cum să-ți începi propria afacere în 8 pași

Ți-ai închiriat o garsonieră sau un apartament și acum ești gata să mai faci o schimbare în viața ta? Te-ai gândit vreodată să iți începi propria afacere, dar nu ai avut curaj? Acum este momentul. 1.        Primul pas pe care trebuie să-l faci e să te documentezi despre domeniul în care vrei să-și începi afacerea. Este foarte important să știi cum stau lucrurile pe piață și de ce anume au nevoie potențialii clienți; 2.        Fă-ți un plan de afaceri – îți alegi segmentul de piață căruia vrei să te adresezi, dar și să îți cunoști competiția. Scopul unui plan de afaceri e să te ajute să obții un împrumut de la bancă; 3.        Parte de brand și logo – dacă te hotărăști să intri în horă, trebuie să joci. Asta presupune să îți creezi o indentitate vizuală pentru a putea fi ușor de recunoscut printre clienți; 4.        Website – odată ce ți-ai creat brandul și logo, ai nevoie de un website, pentru a fi mai ușor de găsit și de contactat. Site-ul trebuie să fie ușor de na

Importanţa unui birou în business

Importanţa unui birou în business

Ai reuşit să demarezi o afacere şi încă faci eforturi pentru a o pune pe picioare? Începe cu un birou. Chiar dacă tu crezi că poţi lucra lejer din confortul propriei case, cercetările de contrazic. Un sediu profi al afacerii tale îţi construieşte o imagine serioasă care sugerează profesionalism şi încredere clienţilor. Să cumperi un spaţiu unde să îţi amenajezi un birou, poate costa destul de mult, de aceea, soluţia cea mai la îndemână este un birou de închiriat care poate fi atât într-o clădire amplasată strategic cât şi într-un bloc de birouri.

Avantajele unui birou de închiriat sunt multiple:

În primul rând, preţurile sunt unele accesibile, mai ales dacă eşti la început de drum şi nu vrei să scoţi din buzunar sume colosale.
Sunt gata construite şi amenajate.
Sunt dotate cu utilităţi.
Se găsesc în zone cheie ale oraşului.


Pentru a sublinia importanţa unui birou în business amintim de faptul că, un birou confortabil măreşte gradul de concentrare, creşte respectul celorlalţi faţă de afacere, îmbunătăţeşte considerabil stima de sine, iar cercetătorii au demonstrat că, în funcţie de cum te simţi la birou sunt şi realizările profesionale. Spaţiul strâmt din apartament, care în subconştient este asociat cu „acasă” nu îţi va aduce niciodată concentrarea cuvenită pentru dezvoltarea unei afaceri. Pentru asta ai nevoie de un birou de închiriat care să te inducă în atmosfera propice lucrului. Este o zonă de linişte pentru activitate concentrată şi în acelaşi timp, o carte de vizită a business-ului tău pentru oricine îţi calcă pragul.